Vart är vi på väg? | Sverigedemokraterna i Höör

Vart är vi på väg?

Antidemokratin sprider sig som en löpeld.

Fackförbund utesluter fortfarande förtroendevalda representanter för att de är medlemmar i Sverigedemokraterna, som enda skäl till sitt agerande. Ett agerande som försätter enskilda personer i en situation som verkligen inte hör hemma i en demokrati.

Ofta förekommer också mer eller mindre lyckade försök att hindra Sverigedemokrater från att framföra sina budskap på offentliga verksamheter såsom skolor, sjukvård, brandstationer etc. samt återkommande försök från politiskt oliktänkande (eller icke alls tänkande), att sabotera torgmöten och andra lagliga demokratiska evenemang.

Listan kan enkelt göras mycket längre, vilket dessvärre pekar på att demokratin inte fungerar fullt ut.

Vart är vi på väg?

Sverige är en ständigt öppen börs för ohållbar massinvandring och flumintegration. Detta ständiga utfärdande av PUT (permanent uppehållstillstånd) och Svenskt medborgarskap utan en enda motprestation såsom egenförsörjning, språkkunskaper osv. bäddar för ett ökat utanförskap, ökad social utslagning, ökad arbetslöshet samt inte minst en ökad segregering.

Vart är vi på väg?

Grova nerdragningar i äldrevården, ett stort antal pensionärer som inte kan leva på den pension de får. Skolor som inte är värdiga arbetsplatser för vare sig elever eller skolpersonal, samt extremt försämrad tillgänglighet inom sjukvården på nästan alla nivåer.

Sveriges välfärd kommer att urholkas och totalt haverera om inte vansinnet stoppas.

Vad gör vi?

Gör din röst hörd både kommunalt och nationellt!

RÖSTA PÅ SVERIGEDEMOKRATERNA I VALET 2014 !

Helena Ohlson, SD-Höör